Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksPortalLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hei PoT, takk for trivelig avskjed!

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Rokkan
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 1:31 pm

I går kveld kom jeg til å angripe hef17. Det tok ut hans styrker, og en del av mine. Jeg tok en del ressurser av han.

Grunnen var at han da ikke var med i PoT. Jeg sendte beskjed til Archlord, som jeg så var online og som jeg må anta har en viss oversikt ettersom han står opplistet som ass. koordinator, og spurte om han visste om hef17 skulle over i PoT R, eller om han var helt ute.

Tilbakemeldingen jeg fikk, var: "Henrett".

Da tenkte jeg vel at det var greit da, også angrep jeg.

Superman hevder han sa nei til meg i går kveld. Vel, hvis kl 0623 er kveld, så ja da har han riktig.

Jeg skrev i en beskjed til Superman at jeg kunne sende tilbake ressurser til hef17, men man hører jo som kjent det man vil høre. Evnt. leser det man vil lese.

Ting kan jo tyde på at dette er slutten for samarbeidet mellom PoT og undertegnede. Var trivelig en stund. Men Superman har vel gått rundt og ventet på en gyllen mulighet til å kicke meg etter at jeg kom til å slenge et par ukvemsord om krent. Jaja.. Sånn er livet.

Synd at en Lars Sponheim-liknende type skal styre hele showet i PoT. I Sponheims tilfelle, så tror han at han er kongen på haugen, men han innser ikke at partiet hans har kanskje... 4 % av stemmene. Det er litt sånn i PoT. Å skulle ha 110% kontroll og tro man er superkul - nicket hjelper jo litt på - men i det long run så blir det litt trist.

Ha et fortsatt fint liv, pirater.

Rokkan
Til Toppen Go down
krent
PoT
PoT



Antall Innlegg : 30
Join date : 10.03.2008
Age : 54
Bosted : Risøyhamn

Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 2:12 pm

Har her skjedd en feil og en misforståelse så bør alle være ærlige å si det, Skal ikke kicke noen før alt er belyst. Mener att har man gjort en feil så går det ann å fikse det, ikke være enn att vi står sammen, å hjelper på med litt resurser å får byggd nye tropper der det er slaktet ned. Og ting som er slengt ut tidligere fra Rokkan om meg er tatt opp oss mellom og glemt, så der bør det ikke ligge noe. La Rokkan komme inn igjen om der er gjort en feil.

Eineste mulighet for ikke å gjøre feil er å ikke gjøre noe.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 3:22 pm

Enig. inviter ham.

Viss han skal til PoT R, send en igm så inviter jeg.
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 5:33 pm

ser du har sendt inn søknad til R-A-G-E
Til Toppen Go down
Rokkan
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 6:51 pm

For å si det sånn: Var aldri aktuelt å bli med i den møkkaalliansen her igjen. Å ha "ledere" som oppfører seg på en slik måte som det PoT har. Det er i beste fall uheldig med tanke på hvordan dere kommer til å gjøre det i den runden her.

Som jeg skriver på RAGEs forum nå:

"Glem søknaden min, jeg har kommet fram til at: 1) eksamen om en måned, 2) sommer snart.
Jeg gidder ikke bruke mer tid foran PC'en enn det jeg gjør vanligvis. Stå på framover, knus gjerne PoT.
Sletter kontoen min."

Ha et fint liv Smile Mye bra folk i PoT, noen mindre bra.

Rokkan
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 6:56 pm

jeg håper ikke du prøver og ta noe av dette ut over meg, ettersom jeg ikke har hatt noe med saken og gjøre
Til Toppen Go down
Rokkan
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 7:01 pm

Posted: Tue Apr 29, 2008 3:57 pm Post subject:
Obs: Ang. knus PoT - det var kanskje litt useriøst. Mye bra folk der, faktisk!
Til Toppen Go down
Rokkan
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTir Apr 29, 2008 7:18 pm

Mye mas. Men:

Jeg sletter ikke kontoen. Jeg gir den til hef17 så kan han gjøre som han vil med den. Hade ja hei.

Rokkan
Til Toppen Go down
PiraNinne
PoT
PoT
PiraNinne


Antall Innlegg : 106
Join date : 23.02.2008

Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyOns Apr 30, 2008 10:21 am

Åh... vet ikke engang hvor jeg skal begynne, jeg...

For det første, så ble det sendt en allymail til alle i PoT, hvor det ble informert om at de som ikke hadde greid ukens mission ville få invitasjon til PoT R. Invitasjoner ble sendt til ALLE de aktuelle, også hef 17. Da burde det være opplagt BÅDE for Rokkan og Archlord, at ingen var "fritt vilt"!

Så fikk jeg IGM fra hef17 (som sier han og Rokkan har samarbeidet pga "naboskap", da er det jo ekstra dårlig gjort å kaste seg over hef, sånn jeg ser det!), som klager over Rokkan, at han har blitt fullstendig slaktet osv. Da ble Rokkan kontaktet med spørsmål om hva i huleste han holdt på med! I meldingene som da fulgte kommer det svar som "er du helt lost", "kan du ikke lese", osv, og han har jo tidligere holdt en relativt spydig tone her på forumet også, selv om det er "bygone" nå. Med en sånn holdning prøver du ikke å skvære opp i noe! Når han ble stengt ute av forumet skjønte han vel at han hadde gått for langt, og DA kom tilbudet om å sende tilbake ressurser...

I tillegg hagler det jo med "lovord" i innleggene hans her, men for å holde meg bedre, så skal jeg ikke engang nevne hva jeg synes om sånn oppførsel.

Nå er det sånn at om man er leder må man innimellom ta upopulære avgjørelser. Ikke dermed sagt at de i lengden ikke er de smarteste, de som vil føre alliansen lengst. Skjønner at det kan være vanskelig for Rokkan å se det, sinna som han sikkert har vært når han skrev innleggene.

MEN... hva med innlegget han har skrevet hos R-A-G-E, da? Han har faktisk bedt dem om å knuse PoT, hvor uenigheten faktisk har stått mellom noen ytterst få personer, skal alle andre få unngjelde også da? Noen som vet om han har gitt kontrabeskjed hos dem? Han sier her at det kanskje var litt useriøst skrevet, men det er like fullt skrevet...

Så, kort oppsummert, Rokkan hadde muligheten til å forklare seg og skvære opp, men valgte å ta den "kjepphøye" holdningen. Greit nok at dette er et spill, men ville du gått til læreren din eller sjefen din og sagt "ER DU HEEELT LOST??"

PiraNinne
Til Toppen Go down
Rokkan
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Fin gjeng!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptySøn Mai 04, 2008 12:37 am

Haha...

Linken til forumet er (dessverre) lagret i adressefeltet (eller hva det heter). Må se å få slettet loggen eller hurtigadressefelt eller hva søren en kaller det. Så tok meg en tur innom for å se om noen hadde lagt inn noe artig innlegg siden sist, og jaggu var det ikke det!

For det første: Jeg har vel aldri sagt at det var ekstremt smart gjort av meg å angripe hef. Det var ikke 140% gjennomtenkt, for å si det sånn. Men når en ikke blir gitt en fair mulighet til å forklare seg heller, så blir jo ikke tilstanden så mye bedre.

Ninne: Jeg var nok irritert da jeg skreiv det - ja det er helt riktig. Men tror du godeste "Superman" oppførte seg 110% rasjonelt og fornuftig? Neppe. Det vil si - hvis det var normal oppførsel fra hans side, så blir jeg redd på hans vegne.

Dere fikk kanskje med dere at undertegnede fikk støtte fra flere i alliansen? Det sier kanskje noe om at "ledelsen" ikke har 110% forståelse for hva som er til alliansens beste.........

For det andre: "samarbeidet pga naboskap" med hef? Det var nytt for meg. Og da jeg skrev "Kan du lese?" så var det fordi Superman (interessant nick forøvrig) skreiv "hva er det du mener?????" (eller noe i den dur) da jeg hadde videresendt han mailkorrespondansen mellom Archlord og undertegnede. I korte trekk gikk den ut på at Rokkan spør: "tror du det er greit å angripe hef", Archlord svarer: "henrett". Når da Superman svarer "hva er det du mener???" så spør jeg tilbake: "Kan du lese?". Hadde han tatt seg 1 minutt til å lese beskjeden han fikk, hadde han forstått det.

Og for å si det sånn, "Pira"Ninne: Jeg fikk ikke akkurat rikelig med anledning til å tilby så mye før jeg ble utestengt............................. Superman stengte meg ute av forumet rimelig raskt, for å si det sånn. Faktisk så stengte han meg ute, så vidt jeg husker, etter at han hadde spurt: "hvorfor angrep du hef/angrep du hef?" og jeg hadde svart: "ja, men trodde det var greit". Det var i korte trekk korrespondansen som førte til at jeg ble utestengt, og alle ble oppfordret til å angripe meg. Før jeg hadde noen som helst tid og mulighet til å forklare meg, så sender Superman rundt fellesbeskjed til alle om å angripe meg. Stakkarslig? Ja.

Det er jo også rimelig stakkarslig at ledelsen går frem akkurat som de vil, og driter langt i hva alle andre mener. Lovord? Haha. Dere stengte meg ute før jeg fikk anledning til å forklare, dere sendte ut felles beskjed om å angripe meg før dere hadde hørt min versjon.

"ville du gått til læreren din eller sjefen din og sagt "ER DU HEEELT LOST??" - haha. Litt usaklig, men: hvis en sjef i en bedrift gjør noe som er totalt latterlig, så er det til bedriftens beste å fortelle han/hun at det er idiotisk. Eller?

Forøvrig glad jeg gav fra meg konto. Det finnes EKSTREMT mye viktigere ting her i verden - som f.eks. eksamen, jobbing og det å være ute i fint vær. Sikkert noe dere kunne ha godt av i ny og ne også.

Liverbird videresendte forøvrig beskjeden du hadde sendt han, Ninne, hvor du så søtt skriver at jeg har oppført meg illojalt og dårlig etc og at de kan bruke meg som "farm". Håper virkelig RAGE (eller hvilken som helst allianse, egentlig) tar og herjer litt med PoT. Det var jo forøvrig godt i gang allerede før jeg stakk. Ingen av dere som hadde noenting å stille opp med vs. Ferlings & co. Er vel neppe blitt så mye bedre nå....?

Når det gjelder min oppfordring til å angripe HELE PoT... Vel. Hvis ikke de som er med i PoT ikke skjønner at ledelsen er helt på bærtur, så fortjener de ikke bedre - spør du meg. Og ja, det er riktig at jeg har vært vel krass på forumet et par ganger. Overfor krent gikk det litt over streken, men min opptreden overfor (Pira)Ninne og Superman står jeg 110% inne for. Dere fortjener virkelig å få litt pepper for hvordan dere later som dere vet alles beste.

I og med at dere spiller stort på pirat-temaet, så er det jo fristende å oppfordre til mytteri. Det er jo som kjent noe sjøfolk gjør når ledelsen - kapteinen - er lost.

Nå er det kvelden - lesedag i morra. Kos dere Smile Det gjør jeg - uten Travian, heldigvis Smile
Til Toppen Go down
Superman
Admin
Admin
Superman


Antall Innlegg : 157
Join date : 23.02.2008
Bosted : Hamar

Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptySøn Mai 04, 2008 10:26 am

Hei og takk for utfyldene tidsbruk, for deg som hadde et liv ved siden av Travian Rolling Eyes ...

Jeg leser det du skriver og mener fortsatt at du hadde muligheten til å forsvare deg, hadde du bare gjort det i steden for å fortelle lederen din hvor "lost han var"... Noe du kanskje ikke hadde gjort med sjefen din eller læreren din...

Det du skriver forteller faktisk veldig mye om deg, tror kanskje ikke du ser det selv en gang. Mennesker som deg har en evne til å mangle innsikt, men karakterbøkene har en tendens til å vise i det minste foresatte hvor landet ligger. Ikke forvent en sympatsik eller empatisk person fra en som oppfører seg som dette.

Og for alle som leser det innlegget fra deg bør man kanskje lese mellom linjene... Det er jo lett å se her at du var en av våre spioner/ dobbeltspillere. Så jeg står 100 % på min avgjørelse på å fjerne deg!

Som leder må man gjøre nødvendige tiltak når man får følelsen av noe galt som da i dette tilfelle var å begrense mulighetene til å styre eller få med seg informasjon som andre kan ha nytte av!

Så takk for et oppklarende innlegg Rokkan!

Ha et fortsatt fantstisk liv, og håper du lever livet litt anderledes enn du spiller spillet!

Very Happy
Til Toppen Go down
http://ipot.heavenforum.com
Gjest
Gjest




Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! EmptyTor Mai 15, 2008 6:24 pm

Hvis det er en trøst, Rokkan, så får Superman juling av MA nå! Very Happy Så hele PoT er på vei i dass. Jeg er bare glad for at jeg kom meg ut før det var for seint.... Rock on!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty
PosteTema: Re: Hei PoT, takk for trivelig avskjed!   Hei PoT, takk for trivelig avskjed! Empty

Til Toppen Go down
 
Hei PoT, takk for trivelig avskjed!
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
 :: Welcome To Pirates of Travian :: Hilsener til PoT?-
Gå Til: